ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Membrii ADICLUB beneficiază de livrare gratuită. Dacă nu ești membru, cheltuiește peste RON 250 pentru a te califica pentru livrare gratuită. Înscrie-te sau conectează-te!
METODA DE LIVRARE | TIMP | PREȚ |
---|---|---|
Livrare Standard la domiciliu cu UPS | 4 zile lucrătoare | RON 25 Gratuit pentru membri |
Vizitează pagina cu detaliile comenzii pentru a urmări stadiul unei comenzi recente. Dacă nu a fost expediată încă, facem tot posibilul pentru a trimite comanda cât mai curând posibil. Dacă ai primit e-mailul de expediere cu un număr de urmărire UPS, folosește linkul de urmărire din e-mail pentru a afla cele mai recente informații despre livrare.
Ar putea fi posibil să primești mai multe pachete pentru comanda ta și fiecare pachet să aibă propriul e-mail și link de urmărire.
Ar putea fi posibil să primești mai multe pachete pentru comanda ta și fiecare pachet să aibă propriul e-mail și link de urmărire.
Dacă ratezi livrarea, transportatorul va încerca o a doua livrare. Verifică e-mailul de urmărire de la transportator și folosește serviciul lor pentru a redirecționa sau reprograma livrarea.
- adidas.ro poate livra doar în România
- Transportatorul nostru livrează de luni până duminică
- Nu putem livra la cutii poștale
- Expedierea comenzilor se face doar în zilele lucrătoare. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor naționale din România.
- În perioadele cu promoții și reduceri, livrarea poate dura puțin mai mult decât în mod obișnuit.
- Vei primi notificări cu privire la orice dificultăți întâmpinate la procesarea comenzii tale sau orice anulări din cadrul acesteia cât mai repede cu putință, după identificarea oricăror probleme.
- Ca urmare a dificultăților logistice întâmpinate la efectuarea livrărilor în anumite zone izolate, ne rezervăm dreptul de a-ți anula comanda și de a aplica termeni și condiții suplimentare unor astfel de comenzi (de exemplu, solicitarea unei valori minime a comenzii).
Sărbătorile legale și depozitul închis: Livrarea comenzilor plasate într-o zi de sărbătoare legală sau cu o zi înainte acestora poate dura mai mult decât în mod obișnuit.
- Transportatorul nostru livrează de luni până duminică
- Nu putem livra la cutii poștale
- Expedierea comenzilor se face doar în zilele lucrătoare. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor naționale din România.
- În perioadele cu promoții și reduceri, livrarea poate dura puțin mai mult decât în mod obișnuit.
- Vei primi notificări cu privire la orice dificultăți întâmpinate la procesarea comenzii tale sau orice anulări din cadrul acesteia cât mai repede cu putință, după identificarea oricăror probleme.
- Ca urmare a dificultăților logistice întâmpinate la efectuarea livrărilor în anumite zone izolate, ne rezervăm dreptul de a-ți anula comanda și de a aplica termeni și condiții suplimentare unor astfel de comenzi (de exemplu, solicitarea unei valori minime a comenzii).
Sărbătorile legale și depozitul închis: Livrarea comenzilor plasate într-o zi de sărbătoare legală sau cu o zi înainte acestora poate dura mai mult decât în mod obișnuit.
URMĂREȘTE STADIUL COMENZII
Verifică stadiul comenzii consultând pagina Monitorizare comenzi. Ai nevoie doar de numărul comenzii și de adresa de e-mail.
Urmărește coletul accesând linkul din e-mailul de confirmare a expedierii. Acesta va fi trimis imediat după expedierea coletului.
Poți găsi numărul comenzii în istoricul comenzilor sau în e-mailul pe care ți l-am trimis pentru a confirma comanda.
Verifică stadiul comenzii consultând pagina Monitorizare comenzi. Ai nevoie doar de numărul comenzii și de adresa de e-mail.
Urmărește coletul accesând linkul din e-mailul de confirmare a expedierii. Acesta va fi trimis imediat după expedierea coletului.
Poți găsi numărul comenzii în istoricul comenzilor sau în e-mailul pe care ți l-am trimis pentru a confirma comanda.
Nu te-ai sincronizat cu curierul?
Pachetul poate fi: Livrat mâine. Majoritatea transportatorilor revin în ziua următoare, încercând o altă oră. Vezi online următoarea încercare de livrare, cu numărul tău de urmărire a coletului. Sau contactează transportatorul pentru a programa o nouă dată și oră de livrare.
Nu mai rata nicio altă livrare. Iată un sfat pentru următoarea livrare. Verifică e-mailul de urmărire de la transportator și folosește serviciul lor pentru a redirecționa sau reprograma livrarea.
Pachetul poate fi: Livrat mâine. Majoritatea transportatorilor revin în ziua următoare, încercând o altă oră. Vezi online următoarea încercare de livrare, cu numărul tău de urmărire a coletului. Sau contactează transportatorul pentru a programa o nouă dată și oră de livrare.
Nu mai rata nicio altă livrare. Iată un sfat pentru următoarea livrare. Verifică e-mailul de urmărire de la transportator și folosește serviciul lor pentru a redirecționa sau reprograma livrarea.
Ai plasat comanda în magazinul nostru online și ai primit articolul greșit. Acest lucru este foarte neplăcut și ne cerem scuze în caz că se întâmplă! Te rugăm să intri online și să returnezi articolul pentru rambursare, apoi să comanzi din nou articolul(articolele), deoarece, din păcate, nu putem organiza un schimb.
Dacă ai cumpărat produsul dintr-un magazin adidas și produsul nu este cel pe care l-ai dorit, îl poți returna pentru rambursare sau schimba în magazin în perioada de returnare. Se aplică regulile și restricțiile de returnare ale magazinelor noastre.
Dacă ai cumpărat produsul dintr-un magazin adidas și produsul nu este cel pe care l-ai dorit, îl poți returna pentru rambursare sau schimba în magazin în perioada de returnare. Se aplică regulile și restricțiile de returnare ale magazinelor noastre.
Există câteva motive care ne pot împiedica să îți expediem comanda. Iată câteva cauze posibile:
- Produsele comandate nu se află în stoc.
- Locuiești într-o zonă izolată, în care nu putem livra.
- Ai indicat o căsuță poștală ca adresă de livrare. Din păcate, nu putem expedia la căsuțe poștale deoarece livrările noastre necesită semnătură la primire.
- Este posibil să fi apărut o problemă legată de plată la plasarea comenzii.
- Dacă dorești livrare în altă țară, te rugăm să comanzi de pe site-ul local (de ex., dacă dorești livrare în România, trebuie să dai comandă pe adidas.ro).
- Nu îți putem expedia comanda dacă ai introdus o adresă de magazin ca adresă de livrare.
- Produsele comandate nu se află în stoc.
- Locuiești într-o zonă izolată, în care nu putem livra.
- Ai indicat o căsuță poștală ca adresă de livrare. Din păcate, nu putem expedia la căsuțe poștale deoarece livrările noastre necesită semnătură la primire.
- Este posibil să fi apărut o problemă legată de plată la plasarea comenzii.
- Dacă dorești livrare în altă țară, te rugăm să comanzi de pe site-ul local (de ex., dacă dorești livrare în România, trebuie să dai comandă pe adidas.ro).
- Nu îți putem expedia comanda dacă ai introdus o adresă de magazin ca adresă de livrare.
Ne propunem întotdeauna să livrăm comanda ta în intervalul nostru standard de livrare. Cu toate acestea, factori neprevăzuți pot provoca întârzieri în livrare uneori.
Verifică stadiul comenzii cu ajutorul secțiunii de monitorizare a comenzilor.
CELE MAI FRECVENTE CAZURI
- Comanda este „Expediată”
Comanda ta a părăsit depozitul și este la transportator. Pentru cea mai actuală dată de livrare, accesează site-ul web al transportatorului și urmărește acolo stadiul livrării.
- Comanda este „Livrată”, dar încă nu ai primit coletul.
Verifică e-mailul pentru actualizări sau contactează transportatorul pentru mai multe informații. Dacă ai în continuare nevoie de ajutor, contactează-ne - este posibil să avem nevoie de dovada livrării pe care a furnizat-o transportatorul.
- Comanda este „Anulată”
Comanda ta poate fi anulată din diverse motive. Vei primi un e-mail în care îți vom explica de ce și îți vom oferi mai multe detalii.
- Comanda este marcată drept „Nu a fost livrată” sau ”Pierdută
Comanda nu a putut fi livrată la adresa ta sau a fost pierdută. Vei primi o rambursare automată prin metoda de plată inițială, împreună cu un e-mail care oferă mai multe detalii.
Verifică stadiul comenzii cu ajutorul secțiunii de monitorizare a comenzilor.
CELE MAI FRECVENTE CAZURI
- Comanda este „Expediată”
Comanda ta a părăsit depozitul și este la transportator. Pentru cea mai actuală dată de livrare, accesează site-ul web al transportatorului și urmărește acolo stadiul livrării.
- Comanda este „Livrată”, dar încă nu ai primit coletul.
Verifică e-mailul pentru actualizări sau contactează transportatorul pentru mai multe informații. Dacă ai în continuare nevoie de ajutor, contactează-ne - este posibil să avem nevoie de dovada livrării pe care a furnizat-o transportatorul.
- Comanda este „Anulată”
Comanda ta poate fi anulată din diverse motive. Vei primi un e-mail în care îți vom explica de ce și îți vom oferi mai multe detalii.
- Comanda este marcată drept „Nu a fost livrată” sau ”Pierdută
Comanda nu a putut fi livrată la adresa ta sau a fost pierdută. Vei primi o rambursare automată prin metoda de plată inițială, împreună cu un e-mail care oferă mai multe detalii.
Poți returna gratuit un articol în termen de 30 de zile (sau 14 zile pentru produse hype, cum ar fi YEEZY) după primirea comenzii.
Inițializează un retur pe site-ul nostru: Intră în cont și accesează secțiunea Comenzile mele, selectează comanda pe care vrei să o returnezi. Urmează instrucțiunile.
Toate articolele pe care le returnezi trebuie să fie în stare bună. Asigură-te că nu tai etichetele, dacă există. Împachetează toate articolele în ambalajul original.
Ai cumpărat ceva într-unul din magazinele noastre? Acest articol nu poate fi returnat prin poștă.
Inițializează un retur pe site-ul nostru: Intră în cont și accesează secțiunea Comenzile mele, selectează comanda pe care vrei să o returnezi. Urmează instrucțiunile.
Toate articolele pe care le returnezi trebuie să fie în stare bună. Asigură-te că nu tai etichetele, dacă există. Împachetează toate articolele în ambalajul original.
Ai cumpărat ceva într-unul din magazinele noastre? Acest articol nu poate fi returnat prin poștă.
Odată ce returul ajunge într-unul dintre depozitele noastre și calitatea a fost aprobată, vom iniția rambursarea.
Poate dura până la 14 zile lucrătoare până când vezi suma în cont, în funcție de bancă.
LIMITĂRI
Pot să existe instrucțiuni suplimentare pentru returul tău.
- Articole în ediție limitată
Unele articole exclusive au o perioadă limitată de retur și pot fi returnate doar în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Vei afla la plasarea comenzii dacă perioada de retur este mai scurtă.
- Folie de protecție
Articolul tău a avut folie de protecție? Putem accepta un retur doar dacă această protecție nu a fost îndepărtată, din motive de sănătate.
Poate dura până la 14 zile lucrătoare până când vezi suma în cont, în funcție de bancă.
LIMITĂRI
Pot să existe instrucțiuni suplimentare pentru returul tău.
- Articole în ediție limitată
Unele articole exclusive au o perioadă limitată de retur și pot fi returnate doar în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Vei afla la plasarea comenzii dacă perioada de retur este mai scurtă.
- Folie de protecție
Articolul tău a avut folie de protecție? Putem accepta un retur doar dacă această protecție nu a fost îndepărtată, din motive de sănătate.
Ai comandat mărimea sau culoarea greșită? Returnează produsul și plasează o comandă nouă cu mărimea sau culoarea corectă. Din păcate, opțiunea de schimb nu este posibilă.
Dacă returnezi un articol în stare bună sau anulezi comanda, vei primi automat o rambursare.
ARTICOL RETURNAT
Când returul ajunge în depozit, va trebui să facem o verificare a calității. Din această cauză, procesarea returului durează până la 4 zile lucrătoare. Vei primi un e-mail după ce inițiem rambursarea.
Card de credit sau de debit: O rambursare emisă pe cardul de credit sau de debit durează până la 14 zile lucrătoare după ce îți procesăm returul în depozit.
PayPal: O rambursare emisă în contul tău de PayPal durează până la 3 zile lucrătoare după ce îți procesăm returul în depozit.
ARTICOL RETURNAT
Când returul ajunge în depozit, va trebui să facem o verificare a calității. Din această cauză, procesarea returului durează până la 4 zile lucrătoare. Vei primi un e-mail după ce inițiem rambursarea.
Card de credit sau de debit: O rambursare emisă pe cardul de credit sau de debit durează până la 14 zile lucrătoare după ce îți procesăm returul în depozit.
PayPal: O rambursare emisă în contul tău de PayPal durează până la 3 zile lucrătoare după ce îți procesăm returul în depozit.
Din păcate, după ce o comandă a fost plasată, nu poate fi anulată. Așteaptă până când comanda este livrată și returneaz-o gratuit.
Nu ești sigur care este politica de retur? Te vom ajuta.
ACHIZIȚII ONLINE
Cea mai simplă modalitate (și cea pe care o preferăm noi) de a te retrage din contractul de achiziție și de a returna gratuit produsele, implică respectarea instrucțiunilor privind modul de returnare a unui produs. Cu toate acestea, ai dreptul de a te retrage din contractul de achiziție prin trimiterea unei declarații clare, care să îți prezinte decizia de retragere din contractul de vânzare. Pentru mai multe detalii, citește clauza 2.13 și alte clauze din Termenii și condițiile noastre.
Poți returna comanda online în termen de 30 de zile (sau 14 zile*) de la primirea comenzii, fără a fi nevoie să oferi vreun motiv. Dacă ai primit articole dintr-o singură comandă în mai multe colete, perioada de returnare de 30 de zile începe din ziua în care ai primit ultimul colet. Pentru a-ți putea rambursa valoarea integrală a produselor returnate, acestea trebuie să fie returnate în ambalaje corespunzătoare. Articolele nu pot fi utilizate, purtate sau deteriorate decât în scopul unei manipulări necesare pentru stabilirea naturii, a caracteristicilor și a funcționalității lor.
*Unele articole exclusive au o perioadă limitată de retur și pot fi returnate doar în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Vei afla la plasarea comenzii dacă perioada de retur este mai scurtă.
Te rugăm să te asiguri că sunt îndeplinite și următoarele condiții:
- Produsul se află în starea și în ambalajul original.
- Îmbrăcămintea are atașate etichetele originale.
- Accesoriile au toate elementele ambalajului original.
- Încălțămintea se află în cutia originală.
Pentru produsele cu strat protector din polietilenă: dacă stratul de protecție a fost îndepărtat, produsul nu poate fi returnat sau schimbat din motive de protecție a sănătății.
ACHIZIȚII ONLINE
Cea mai simplă modalitate (și cea pe care o preferăm noi) de a te retrage din contractul de achiziție și de a returna gratuit produsele, implică respectarea instrucțiunilor privind modul de returnare a unui produs. Cu toate acestea, ai dreptul de a te retrage din contractul de achiziție prin trimiterea unei declarații clare, care să îți prezinte decizia de retragere din contractul de vânzare. Pentru mai multe detalii, citește clauza 2.13 și alte clauze din Termenii și condițiile noastre.
Poți returna comanda online în termen de 30 de zile (sau 14 zile*) de la primirea comenzii, fără a fi nevoie să oferi vreun motiv. Dacă ai primit articole dintr-o singură comandă în mai multe colete, perioada de returnare de 30 de zile începe din ziua în care ai primit ultimul colet. Pentru a-ți putea rambursa valoarea integrală a produselor returnate, acestea trebuie să fie returnate în ambalaje corespunzătoare. Articolele nu pot fi utilizate, purtate sau deteriorate decât în scopul unei manipulări necesare pentru stabilirea naturii, a caracteristicilor și a funcționalității lor.
*Unele articole exclusive au o perioadă limitată de retur și pot fi returnate doar în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Vei afla la plasarea comenzii dacă perioada de retur este mai scurtă.
Te rugăm să te asiguri că sunt îndeplinite și următoarele condiții:
- Produsul se află în starea și în ambalajul original.
- Îmbrăcămintea are atașate etichetele originale.
- Accesoriile au toate elementele ambalajului original.
- Încălțămintea se află în cutia originală.
Pentru produsele cu strat protector din polietilenă: dacă stratul de protecție a fost îndepărtat, produsul nu poate fi returnat sau schimbat din motive de protecție a sănătății.
La câteva minute după ce primim comanda ta, îți vom trimite un e-mail de confirmare care include numărul comenzii.
- Dacă nu poți găsi e-mailul de confirmare, verifică folderul Spam. - Dacă folosești Gmail, verifică folderul Oferte.
- Dacă ai efectuat recent achiziția, procesarea comenzii ar putea dura până la cinci minute și abia apoi vei primi e-mailul de confirmare.
- Dacă adresa de e-mail pe care ai folosit-o conține o greșeală de ortografie, nu îți vom putea trimite un e-mail. Dar nu îți face griji, comanda ta va fi procesată în mod uzual.
Cum mă pot asigura că nu mai ratez niciun e-mail de confirmare? Înainte de a comanda, verifică dacă ai introdus informațiile corecte.
- Dacă nu poți găsi e-mailul de confirmare, verifică folderul Spam. - Dacă folosești Gmail, verifică folderul Oferte.
- Dacă ai efectuat recent achiziția, procesarea comenzii ar putea dura până la cinci minute și abia apoi vei primi e-mailul de confirmare.
- Dacă adresa de e-mail pe care ai folosit-o conține o greșeală de ortografie, nu îți vom putea trimite un e-mail. Dar nu îți face griji, comanda ta va fi procesată în mod uzual.
Cum mă pot asigura că nu mai ratez niciun e-mail de confirmare? Înainte de a comanda, verifică dacă ai introdus informațiile corecte.
După ce primești e-mailul de confirmare a expedierii, pot trece și 24 de ore înainte de a putea urmări coletul online. Acest lucru se datorează faptului că transportatorul trebuie să scaneze coletul înainte ca tu să îl poți urmări. Poate dura ceva mai mult dacă există un weekend între plasarea și livrarea comenzii.
Găsește pictograma coșului de cumpărături din colțul din dreapta sus pe oricare pagină. De acolo poți gestiona conținutul coșului de cumpărături. Pentru a modifica mărimea unui articol, fă clic pe opțiunea Modificare de sub articolul respectiv. Pentru a șterge un produs, fă clic pe opțiunea Ștergere de sub produsul respectiv. Pentru a modifica cantitatea unui produs, fă clic pe caseta pentru cantitatea produsului și selectează numărul de produse pe care vrei să le comanzi.
Există două modalități de a localiza produsele: prin intermediul meniului de navigare sau de căutare. Pentru a căuta folosind meniul de navigare, selectează genul, sportul sau marca dorită din opțiunile din partea de sus a paginii. Clienții care comandă de pe dispozitive mobile pot fie să facă clic pe meniul derulant, fie să deruleze în partea de jos a paginii pentru a vedea aceste opțiuni. Ulterior, poți obține rezultate și mai precise cu ajutorul filtrelor de căutare. Acestea te pot ajuta să restrângi rezultatele cu opțiuni precum tipul produsului, mărime, culoare și preț. Ca alternativă, poți găsi anumite produse folosind bara de căutare din partea dreaptă sus a paginii. Nu trebuie decât să introduci denumirea produsului sau numărul articolului. Pentru detalii despre produs, fă clic pe imaginea produsului. Ai găsit ce căutai? Fă clic pe „Adaugă în coș”.
Ne pare rău să auzim că ți-a fost anulată o comandă online. Este foarte greu de definit un motiv specific pentru care comanda a fost anulată. Pentru mai multe informații despre comandă și anulare, poți consulta secțiunea Monitorizare comenzi. Îți sugerăm să comanzi din nou articolele. În cazul în care comanda este anulată parțial sau în întregime, îți vom rambursa suma aferentă produselor anulate.
Vei primi un e-mail de confirmare a comenzii la plasarea ei cu succes. Atunci când primești e-mailul cu detalii despre expediere, înseamnă că s-a procesat cu succes comanda ta. Poți verifica stadiul comenzii accesând secțiunea Monitorizare comenzi. Aceasta va indica în ce etapă a procesului de livrare este comanda ta. Nu ai primit e-mailul de confirmare? În acest caz, scrie un e-mail la adresa service@ro.onlineshop.adidas.com, iar echipa noastră de asistență îți va oferi mai multe informații.
Vei primi următoarele e-mailuri: E-mail de confirmare a comenzii, de expediere și de comandă livrată. În caz de retur, primești un e-mail atunci când transportatorul ridică pachetul de retur de la tine și după ce primim returul în depozitul nostru. După anularea comenzii, îți vom trimite un e-mail de confirmare a anulării.
Acceptăm următoarele metode de plată în magazinul online: Visa, American Express, Mastercard, Maestro, PayPal, Apple Pay (cu dispozitive Apple)ю
Da, adresa de livrare poate fi diferită de cea de facturare atât timp cât ambele adrese sunt în aceeași țară.
Tot ce trebuie să faci este să debifezi caseta care spune „Informațiile mele de facturare sunt aceleași cu informațiile de livrare”, apoi poți introduce detaliile de facturare corecte.
Tot ce trebuie să faci este să debifezi caseta care spune „Informațiile mele de facturare sunt aceleași cu informațiile de livrare”, apoi poți introduce detaliile de facturare corecte.
Depinde de tipul de produse comandate și de metoda de plată.
- Card de credit sau de debit
Dacă ai folosit un card de credit sau de debit pentru a comanda, vei fi taxat după cum urmează:
Pentru produsele standard adidas, vei fi taxat atunci când comanda părăsește depozitul. Atunci când plasezi comanda, noi autorizăm suma, iar după ce comanda părăsește depozitul, o taxăm.
- PayPal
Dacă ai folosit PayPal, vei fi taxat de îndată ce plasezi comanda.
- Card de credit sau de debit
Dacă ai folosit un card de credit sau de debit pentru a comanda, vei fi taxat după cum urmează:
Pentru produsele standard adidas, vei fi taxat atunci când comanda părăsește depozitul. Atunci când plasezi comanda, noi autorizăm suma, iar după ce comanda părăsește depozitul, o taxăm.
- PayPal
Dacă ai folosit PayPal, vei fi taxat de îndată ce plasezi comanda.
Da, îți vom trimite prin e-mail o copie a facturii în format PDF. Ar trebui să o primești în e-mailul de confirmare a expedierii.
Articole achiziționate din magazinul online adidas
Nu este posibilă obținerea unei facturi TVA. Cu toate acestea, valoarea TVA-ului și prețul de achiziție vor apărea pe factură.
Articole achiziționate într-un magazin fizic adidas Poți obține o factură TVA pentru achiziții din magazinele deținute de compania noastră. Vizitează un magazin oficial adidas și solicită o factură TVA. Colegii noștri te vor ajuta cu plăcere.
Articole achiziționate într-un magazin fizic adidas Poți obține o factură TVA pentru achiziții din magazinele deținute de compania noastră. Vizitează un magazin oficial adidas și solicită o factură TVA. Colegii noștri te vor ajuta cu plăcere.
Cu un voucher, poți beneficia de o reducere sau profita de o altă promoție la achiziționarea de produse din magazinul nostru online. Avem diferite oferte valabile, de la reduceri procentuale aplicabile per articol la seturi la ofertă atunci când beneficiezi de reducere la al doilea articol cumpărat. Condiții diferite se aplică fiecărei promoții, iar acestea sunt explicate în timp ce plasezi comanda.
Iată cum poți beneficia de reducere:
Alege din magazinul nostru online un produs eligibil pentru un voucher de reducere.
Adaugă produsul în coșul de cumpărături. Fă clic pe opțiunea „Introdu codul promoțional” de sub rezumatul comenzii. Codul promoțional poate fi aplicat și pe pagina de livrare.
Va apărea un câmp pentru voucher. Introdu codul voucherului în acest câmp și apasă „Aplică”.
Reține:
- voucherul este valabil doar pentru o perioadă limitată de timp.
- este posibil ca voucherul să nu poată fi aplicat tuturor produselor. Articolele exclusive sunt excluse din promoții, care vor fi notate pe pagina produsului.
- voucherul nu poate fi aplicat după plasarea unei comenzi. În acest caz, trebuie să anulezi comanda în termen de 15 minute și să folosești butonul de recomandă din contul tău pentru a finaliza din nou comanda.
- voucherul nu poate fi cu folosit în combinație cu alte promoții, oferte sau reduceri. Dacă se aplică mai multe reduceri sau promoții la comanda ta, o vom folosi pe cea care are cea mai mare valoare.
- se aplică taxe de transport atunci când voucherul de reducere face ca suma totală să scadă sub pragul stabilit pentru transportul gratuit.
Poți găsi termenii și condițiile referitoare la utilizarea voucherului în partea de jos a e-mailului în care ai primit voucherul sau pe voucher.
Iată cum poți beneficia de reducere:
Alege din magazinul nostru online un produs eligibil pentru un voucher de reducere.
Adaugă produsul în coșul de cumpărături. Fă clic pe opțiunea „Introdu codul promoțional” de sub rezumatul comenzii. Codul promoțional poate fi aplicat și pe pagina de livrare.
Va apărea un câmp pentru voucher. Introdu codul voucherului în acest câmp și apasă „Aplică”.
Reține:
- voucherul este valabil doar pentru o perioadă limitată de timp.
- este posibil ca voucherul să nu poată fi aplicat tuturor produselor. Articolele exclusive sunt excluse din promoții, care vor fi notate pe pagina produsului.
- voucherul nu poate fi aplicat după plasarea unei comenzi. În acest caz, trebuie să anulezi comanda în termen de 15 minute și să folosești butonul de recomandă din contul tău pentru a finaliza din nou comanda.
- voucherul nu poate fi cu folosit în combinație cu alte promoții, oferte sau reduceri. Dacă se aplică mai multe reduceri sau promoții la comanda ta, o vom folosi pe cea care are cea mai mare valoare.
- se aplică taxe de transport atunci când voucherul de reducere face ca suma totală să scadă sub pragul stabilit pentru transportul gratuit.
Poți găsi termenii și condițiile referitoare la utilizarea voucherului în partea de jos a e-mailului în care ai primit voucherul sau pe voucher.
Uneori, atunci când încerci să folosești un cod de voucher, poți primi un mesaj conform căruia voucherul a expirat sau nu poate fi recunoscut. Dacă a expirat, nu îl vei mai putea folosi. Dacă nu poate fi recunoscut, poți urma acești pași pentru a soluționa problema.
Mai întâi, trebuie să verifici dacă folosești corect voucherul. Citește termenii și condițiile din partea de jos a e-mailului. Verifică dacă voucherul se aplică cel puțin unui articol din coș - codurile promoționale nu se aplică tuturor articolelor. Un voucher valabil doar în magazinele fizice poate fi o altă posibilă problemă - aceste vouchere nu pot fi folosite în magazinele online.
Dacă niciuna dintre aceste probleme nu e cauza, verifică dacă ai introdus codul exact așa cum apare pe voucher. Poți face ușor greșeli atunci când introduci codul manual. Unele greșeli uzuale pot fi:
- Probleme legate de spațiere, caractere și/sau greșeli de ortografie.
- Câmpul codului de voucher diferențiază literele mici de majuscule. Asigură-te că butonul „Caps Lock” nu este activat și folosește majuscule doar dacă este necesar.
- Asigură-te că nu confunzi cifrele 0/1 cu literele O/I.
Dacă ești sigur că voucherul este valabil pentru comanda ta, dar tot nu poate fi aplicat, te rugăm să ne contactezi.
Mai întâi, trebuie să verifici dacă folosești corect voucherul. Citește termenii și condițiile din partea de jos a e-mailului. Verifică dacă voucherul se aplică cel puțin unui articol din coș - codurile promoționale nu se aplică tuturor articolelor. Un voucher valabil doar în magazinele fizice poate fi o altă posibilă problemă - aceste vouchere nu pot fi folosite în magazinele online.
Dacă niciuna dintre aceste probleme nu e cauza, verifică dacă ai introdus codul exact așa cum apare pe voucher. Poți face ușor greșeli atunci când introduci codul manual. Unele greșeli uzuale pot fi:
- Probleme legate de spațiere, caractere și/sau greșeli de ortografie.
- Câmpul codului de voucher diferențiază literele mici de majuscule. Asigură-te că butonul „Caps Lock” nu este activat și folosește majuscule doar dacă este necesar.
- Asigură-te că nu confunzi cifrele 0/1 cu literele O/I.
Dacă ești sigur că voucherul este valabil pentru comanda ta, dar tot nu poate fi aplicat, te rugăm să ne contactezi.
Promoțiile se aplică unei selecții specifice de produse. Anumite articole pot fi excluse de la promoții (de exemplu, colecția Yeezy sau alte articole Hype). Acest lucru este întotdeauna evidențiat în pagina de detalii a articolului atât pe site. În cazul în care codul este valid și se aplică procentajul greșit, te rugăm să ne contactezi și vom ajuta să aflăm ce s-a întâmplat.
Poți citi termenii și condițiile specifice voucherului tău pentru a ști cu certitudine dacă poate fi aplicat comenzii tale. Termenii și condițiile pot fi găsite în partea de jos a e-mailului pe care l-ai primit, sub opțiunile „Găsește magazine” și „Politica de confidențialitate”. Ca alternativă, accesează site-ul partenerului pentru a consulta condițiile convenite, care pot varia în funcție de colaborare.
Poți citi termenii și condițiile specifice voucherului tău pentru a ști cu certitudine dacă poate fi aplicat comenzii tale. Termenii și condițiile pot fi găsite în partea de jos a e-mailului pe care l-ai primit, sub opțiunile „Găsește magazine” și „Politica de confidențialitate”. Ca alternativă, accesează site-ul partenerului pentru a consulta condițiile convenite, care pot varia în funcție de colaborare.
Dacă voucherul tău nu poate fi aplicat produselor aflate la reducere, motivul este că voucherul nu poate fi folosit în combinație cu alte promoții, oferte sau reduceri. Dacă se aplică mai multe reduceri sau promoții la comandă, o vom folosi pe cea care are cea mai mare valoare. Pentru termenii și condițiile specifice voucherului, verifică sursa codului de voucher. Poți găsi Termenii și condițiile în partea de jos a e-mailului, sub Politica de confidențialitate.
Dacă voucherul tău nu se aplică produselor cu preț redus, aplică-l unui produs cu preț obișnuit.
Dacă voucherul tău nu se aplică produselor cu preț redus, aplică-l unui produs cu preț obișnuit.
Când poate fi înlocuit un cod de voucher?
Te rugăm să reții: Când comanda a fost anulată complet sau dacă ai anulat chiar tu întreaga comandă, codul voucherului va fi reactivat automat după 24 de ore. Nu e nevoie să ne contactezi pentru asta. Doar încearcă-l și va funcționa din nou!
Poți solicita un voucher la schimb când...
... ai returnat întreaga comandă în care ai utilizat un voucher. Asigură-te că ai returnat întreaga comandă înainte de a solicita un voucher la schimb.
... voucherul tău nu aplică reducerea corectă comenzii.
... voucherul nu funcționează, dar ai:
- Verificat dacă nu utilizezi voucherul pe un articol care este exclus din promoții.
- Verificat data de valabilitate a voucherului.
- Verificat erorile de spațiere, caractere și/sau litere majuscule.
Dacă se aplică una dintre situațiile de mai sus, te rugăm să ne contactezi pentru a solicita un voucher înlocuitor.
Te rugăm să reții: Când comanda a fost anulată complet sau dacă ai anulat chiar tu întreaga comandă, codul voucherului va fi reactivat automat după 24 de ore. Nu e nevoie să ne contactezi pentru asta. Doar încearcă-l și va funcționa din nou!
Poți solicita un voucher la schimb când...
... ai returnat întreaga comandă în care ai utilizat un voucher. Asigură-te că ai returnat întreaga comandă înainte de a solicita un voucher la schimb.
... voucherul tău nu aplică reducerea corectă comenzii.
... voucherul nu funcționează, dar ai:
- Verificat dacă nu utilizezi voucherul pe un articol care este exclus din promoții.
- Verificat data de valabilitate a voucherului.
- Verificat erorile de spațiere, caractere și/sau litere majuscule.
Dacă se aplică una dintre situațiile de mai sus, te rugăm să ne contactezi pentru a solicita un voucher înlocuitor.
Ghid pentru curățarea și întreținerea adidașilor de alergare.
Alergatul în aer liber îți poate expune încălțămintea la mulți factori care o pot deteriora. Bălțile noroioase, drumurile și pavajele prăfuite o vor expune la uzură și murdărie. Câteva recomandări simple de întreținere te pot ajuta să îndepărtezi petele de iarbă și zgârieturile și să te bucuri mereu de o încălțăminte îngrijită, chiar dacă este purtată intens. Iată ghidul nostru pentru curățarea și întreținerea adidașilor.
Instrucțiuni de curățare: Atunci când este momentul să îți cureți încălțămintea, ține cont de aceste recomandări. De încercat:
- Îndepărtează urmele de murdărie – folosește o perie moale, cum ar fi o periuță de dinți veche, pentru a șterge praful superficial și ai grijă să nu zgârii materialul.
- Folosește un amestec din apă și săpun – adaugă detergent de rufe ecologic în puțină apă caldă și folosește o lavetă pentru a freca ușor petele superficiale de pe material.
- Șterge cu laveta – clătește laveta în apă caldă și folosește-o pe aceleași zone pentru a îndepărta detergentul.
- Pune încălțămintea la uscat – usucă încălțămintea la temperatura camerei și introdu prosoape de hârtie sau ziare în interior pentru a absorbi lichidul.
- Ocupă-te de șireturi – spală sau înlocuiește șireturile.
- Aerisește branțurile – scoate branțurile pantofilor și curăță interiorul pentru a îndepărta mirosul neplăcut.
- Dacă mirosul este intens, presară o cantitate mică de bicarbonat de sodiu.
De evitat:
- Spălarea încălțămintei în mașina de spălat rufe. Acest lucru poate decolora sau deteriora materialul.
- Plasarea încălțămintei în apropierea unui radiator sau folosirea unor aparate externe de încălzire. Pentru a garanta păstrarea formei adidașilor, trebuie să îi usuci la temperatura camerei.
- Folosirea unor produse de curățare alternative, inclusiv substanțe chimice și înălbitor. - Folosirea unei perii dure sau curățarea prin frecare intensă. - Acest lucru poate deteriora mai ales țesăturile sau materialele din plasă prezente la modele precum Pure Boost și Ultra Boost.
Iată câteva recomandări suplimentare pentru curățarea și întreținerea încălțămintei:
- Depozitare Pentru a-ți menține adidașii de alergare în stare optimă, evită să îi lași afară. Soarele poate afecta exteriorul și poate îngălbeni tălpile albe.
- Curățarea petelor După alergare, îndepărtează urmele de murdărie cât mai repede posibil. Dacă lași încălțămintea murdară, mizeria va începe să pătrundă materialul, ceea ce îl poate deteriora pe termen lung.
- După ce ai terminat de curățat adidașii, încheie pasul final, care este și cel mai important: ieși cu ei la alergat.
Alergatul în aer liber îți poate expune încălțămintea la mulți factori care o pot deteriora. Bălțile noroioase, drumurile și pavajele prăfuite o vor expune la uzură și murdărie. Câteva recomandări simple de întreținere te pot ajuta să îndepărtezi petele de iarbă și zgârieturile și să te bucuri mereu de o încălțăminte îngrijită, chiar dacă este purtată intens. Iată ghidul nostru pentru curățarea și întreținerea adidașilor.
Instrucțiuni de curățare: Atunci când este momentul să îți cureți încălțămintea, ține cont de aceste recomandări. De încercat:
- Îndepărtează urmele de murdărie – folosește o perie moale, cum ar fi o periuță de dinți veche, pentru a șterge praful superficial și ai grijă să nu zgârii materialul.
- Folosește un amestec din apă și săpun – adaugă detergent de rufe ecologic în puțină apă caldă și folosește o lavetă pentru a freca ușor petele superficiale de pe material.
- Șterge cu laveta – clătește laveta în apă caldă și folosește-o pe aceleași zone pentru a îndepărta detergentul.
- Pune încălțămintea la uscat – usucă încălțămintea la temperatura camerei și introdu prosoape de hârtie sau ziare în interior pentru a absorbi lichidul.
- Ocupă-te de șireturi – spală sau înlocuiește șireturile.
- Aerisește branțurile – scoate branțurile pantofilor și curăță interiorul pentru a îndepărta mirosul neplăcut.
- Dacă mirosul este intens, presară o cantitate mică de bicarbonat de sodiu.
De evitat:
- Spălarea încălțămintei în mașina de spălat rufe. Acest lucru poate decolora sau deteriora materialul.
- Plasarea încălțămintei în apropierea unui radiator sau folosirea unor aparate externe de încălzire. Pentru a garanta păstrarea formei adidașilor, trebuie să îi usuci la temperatura camerei.
- Folosirea unor produse de curățare alternative, inclusiv substanțe chimice și înălbitor. - Folosirea unei perii dure sau curățarea prin frecare intensă. - Acest lucru poate deteriora mai ales țesăturile sau materialele din plasă prezente la modele precum Pure Boost și Ultra Boost.
Iată câteva recomandări suplimentare pentru curățarea și întreținerea încălțămintei:
- Depozitare Pentru a-ți menține adidașii de alergare în stare optimă, evită să îi lași afară. Soarele poate afecta exteriorul și poate îngălbeni tălpile albe.
- Curățarea petelor După alergare, îndepărtează urmele de murdărie cât mai repede posibil. Dacă lași încălțămintea murdară, mizeria va începe să pătrundă materialul, ceea ce îl poate deteriora pe termen lung.
- După ce ai terminat de curățat adidașii, încheie pasul final, care este și cel mai important: ieși cu ei la alergat.
Toate complimentele sau reclamațiile sunt neprețuite pentru noi, așadar, ia legătura cu noi dacă apreciezi sau te nemulțumește ceva legat de serviciile ori produsele noastre. Contactează-ne la adresa: service@ro.onlineshop.adidas.com
Folosim o varietate de materiale la confecționarea produselor noastre și, ori de câte ori este posibil, ne asigurăm că acestea sunt ecologice și reciclate. Selecția noastră de materiale contribuie la obiectivul nostru ambițios de a deveni o companie și mai sustenabilă. Pentru a afla cât mai multe detalii despre materialele pe care le folosim, accesează secțiunea dedicată materialelor de pe site-ul nostru. Pentru descrierea materialelor unui anumit produs, consultă pagina online cu informații despre produs sau etichetele produsului respectiv.
Ne propunem să oferim întotdeauna produse de cea mai bună calitate posibilă. Dacă ai comandat din magazinul nostru online un produs cu o problemă de calitate, îl poți returna, iar noi îl vom inspecta. Dacă defectul a apărut în timpul fabricației sau produsul ți-a fost livrat într-o stare neadecvată, te vom despăgubi. Dacă defectul a fost cauzat de purtare incorectă sau de uzură, nu te putem despăgubi. Perioada de garanție este de 1 an de la data achiziției.
Folosește instrumentul Găsire magazin pentru a găsi magazine în zona ta. Pentru mai multe detalii, fă clic pe un magazin.
Dacă ești în căutarea unui tip anume de magazin adidas, cum ar fi un magazin adidas Originals sau adidas Performance, s-ar putea să nu găsești un astfel de magazin în zona ta. În acest caz, deplasează cursorul pe hartă și micșorează. Toate magazinele adidas sunt pe hartă, astfel încât vei putea găsi cel mai apropiat magazin care te interesează.
Dacă ești în căutarea unui tip anume de magazin adidas, cum ar fi un magazin adidas Originals sau adidas Performance, s-ar putea să nu găsești un astfel de magazin în zona ta. În acest caz, deplasează cursorul pe hartă și micșorează. Toate magazinele adidas sunt pe hartă, astfel încât vei putea găsi cel mai apropiat magazin care te interesează.
Din păcate, articolele contrafăcute circulă peste tot în lume. În cazul în care crezi că ai cumpărat unul și ai nevoie de confirmarea noastră pentru a solicita rambursarea de la furnizorul de plăți, spune-ne de unde și de la cine (numele și adresa) ai achiziționat produsul. Ar trebui să incluzi următoarele detalii:
- fotografii ale produsului (inclusiv toate etichetele atașate la produs).
- fotografii ale ambalajului.
- o copie a chitanței/facturii de cumpărare.
- orice altă documentație pe care ai primit-o odată cu produsul.
- adresa site-ului web, dacă ai achiziționat produsul online.
Deoarece produsele false nu provin de la noi, te rugăm să înțelegi că nu le putem accepta pentru schimb sau rambursare.
Nu putem oferi detalii cu privire la rezultatele acțiunilor pe care le-am putea întreprinde.
Dacă alegi să depui plângere împotriva vânzătorului produsului, vom coopera răspunzând la orice întrebări din partea autorităților cu privire la autenticitatea produsului.
Pentru achiziții viitoare, îți recomandăm să faci cumpărături din magazinul nostru online, de la unul dintre magazinele noastre oficiale sau de la un distribuitor autorizat.
- fotografii ale produsului (inclusiv toate etichetele atașate la produs).
- fotografii ale ambalajului.
- o copie a chitanței/facturii de cumpărare.
- orice altă documentație pe care ai primit-o odată cu produsul.
- adresa site-ului web, dacă ai achiziționat produsul online.
Deoarece produsele false nu provin de la noi, te rugăm să înțelegi că nu le putem accepta pentru schimb sau rambursare.
Nu putem oferi detalii cu privire la rezultatele acțiunilor pe care le-am putea întreprinde.
Dacă alegi să depui plângere împotriva vânzătorului produsului, vom coopera răspunzând la orice întrebări din partea autorităților cu privire la autenticitatea produsului.
Pentru achiziții viitoare, îți recomandăm să faci cumpărături din magazinul nostru online, de la unul dintre magazinele noastre oficiale sau de la un distribuitor autorizat.
Apreciem enorm entuziasmul tău de a apela la adidas pentru a-ți îmbunătăți educația, însă, din păcate, nu putem onora solicitări legate de activități școlare sau academice. Primim prea multe solicitări pentru a răspunde la fiecare în parte.
Cu toate acestea, punem la dispoziție o suită de resurse care îți va permite să derulezi proiecte de cercetare.
- Pentru informații generale despre compania noastră, accesează site-ul nostru corporativ.
- Pentru raportul nostru financiar, accesează secțiunea dedicată rapoartelor financiare de pe site-ul corporativ.
- Pentru informații despre produse, accesează magazinul nostru online.
- Pentru informații media, accesează site-ul nostru de știri.
Cu toate acestea, punem la dispoziție o suită de resurse care îți va permite să derulezi proiecte de cercetare.
- Pentru informații generale despre compania noastră, accesează site-ul nostru corporativ.
- Pentru raportul nostru financiar, accesează secțiunea dedicată rapoartelor financiare de pe site-ul corporativ.
- Pentru informații despre produse, accesează magazinul nostru online.
- Pentru informații media, accesează site-ul nostru de știri.
Încurajăm toate formele de exprimare creativă și apreciem că fanii adidas au o mulțime de idei fantastice legate de marca noastră. Însă colaborăm cu cei mai renumiți designeri și parteneri din lume și respectăm anumite procese, ceea ce înseamnă că nu putem accepta idei din propuneri externe. Dacă vrei să te implici așături de brand, cel mai bun lucru pe care îl poți face este să consulți oportunitățile de angajare pe care le avem în prezent.
Ca regulă generală, nu poți folosi denumirea, sigla sau imaginile adidas în scopuri comerciale fără autorizare din partea adidas.
adidas nu are posibilitatea de a examina fiecare cerere prin care se solicită permisiunea de a folosi denumirea, sigla sau imaginile adidas. Este responsabilitatea ta să determini dacă utilizarea propusă este permisă în conformitate cu legile aplicabile.
adidas își rezervă dreptul de a contesta orice utilizare incorectă sau abuzivă a denumirii, siglei și imaginilor sale.
adidas nu are posibilitatea de a examina fiecare cerere prin care se solicită permisiunea de a folosi denumirea, sigla sau imaginile adidas. Este responsabilitatea ta să determini dacă utilizarea propusă este permisă în conformitate cu legile aplicabile.
adidas își rezervă dreptul de a contesta orice utilizare incorectă sau abuzivă a denumirii, siglei și imaginilor sale.
Poți consulta online toate oportunitățile noastre de angajare. Poți candida pentru un loc de muncă sau poți consulta pagina noastră de LinkedIn pentru locuri de muncă și stagii actuale.
Dacă vrei să faci parte din una dintre echipele noastre din magazine, consultă secțiunea dedicată locurilor de muncă în vânzări. Dacă vrei să candidezi pentru un stagiu la un magazin, mergi direct la un magazin pentru a afla dacă există stagii disponibile momentan.
Dacă vrei să faci parte din una dintre echipele noastre din magazine, consultă secțiunea dedicată locurilor de muncă în vânzări. Dacă vrei să candidezi pentru un stagiu la un magazin, mergi direct la un magazin pentru a afla dacă există stagii disponibile momentan.
Ne străduim să devenim o companie și mai sustenabilă și luăm în mod constant măsuri care ne vor ajuta să atingem acest obiectiv ambițios. Pentru a descoperi tot ce facem, citește secțiunea dedicată sustenabilității de pe site-ul nostru.
Ne-am luat angajamentul de a garanta securitatea și confidențialitatea datelor tale.
Ne străduim să îți oferim transparență completă în ce privește datele tale cu caracter personal. Vrei să:
- Îți vizualizezi/descarci datele cu caracter personal?
- Modifici/rectifici unele informații personale?
- Îți modifici preferințele de e-mail?
- Îți ștergi profilul?
Poți face toate aceste lucruri dacă intri pe site-ul nostru și accesezi pagina „Contul meu”. Libertatea de a face toate aceste lucruri de unul singur îți permite să acționezi mult mai repede, fără a fi nevoie să apelezi la serviciul nostru de asistență.
În plus, vrem să te asigurăm că îți folosim datele doar în scopul de a îmbunătăți produsele și serviciile pe care ți le oferim.
Iată cum sunt utilizate datele tale:
- Pentru a-ți procesa comenzile, a-ți afișa istoricul achizițiilor și a te ajuta să îți gestionezi contul adidas;
- Pentru a te ține la curent referitor la cele mai noi produse, știri și oferte speciale;
- Pentru a-ți îmbunătăți experiența de cumpărare prin personalizarea conținutului și a comunicării, astfel încât să fie relevante pentru tine;
- Pentru a ne îmbunătăți în mod continuu produsele, serviciile și site-urile pe baza recenziilor tale;
- Pentru a-ți oferi asistență;
Poți afla mai multe despre inițiativele noastre legate de confidențialitate în cadrul Declarației de confidențialitate.
. Dacă mai ai și alte solicitări/nelămuriri, echipa noastră de protecție a datelor te va ajuta cu plăcere la adresa DataProtection@adidas-Group.com.
Ne străduim să îți oferim transparență completă în ce privește datele tale cu caracter personal. Vrei să:
- Îți vizualizezi/descarci datele cu caracter personal?
- Modifici/rectifici unele informații personale?
- Îți modifici preferințele de e-mail?
- Îți ștergi profilul?
Poți face toate aceste lucruri dacă intri pe site-ul nostru și accesezi pagina „Contul meu”. Libertatea de a face toate aceste lucruri de unul singur îți permite să acționezi mult mai repede, fără a fi nevoie să apelezi la serviciul nostru de asistență.
În plus, vrem să te asigurăm că îți folosim datele doar în scopul de a îmbunătăți produsele și serviciile pe care ți le oferim.
Iată cum sunt utilizate datele tale:
- Pentru a-ți procesa comenzile, a-ți afișa istoricul achizițiilor și a te ajuta să îți gestionezi contul adidas;
- Pentru a te ține la curent referitor la cele mai noi produse, știri și oferte speciale;
- Pentru a-ți îmbunătăți experiența de cumpărare prin personalizarea conținutului și a comunicării, astfel încât să fie relevante pentru tine;
- Pentru a ne îmbunătăți în mod continuu produsele, serviciile și site-urile pe baza recenziilor tale;
- Pentru a-ți oferi asistență;
Poți afla mai multe despre inițiativele noastre legate de confidențialitate în cadrul Declarației de confidențialitate.
. Dacă mai ai și alte solicitări/nelămuriri, echipa noastră de protecție a datelor te va ajuta cu plăcere la adresa DataProtection@adidas-Group.com.
Pentru mai multe informații despre proiectele noastre, poți accesa pagina dedicată comunităților noastre.
Politica de returnare și retragere pentru articolele achiziționate din magazinul online adidas
Cea mai simplă modalitate (și cea pe care o preferăm noi) de a te retrage din contractul de achiziție și de a returna gratuit produsele în același timp implică respectarea instrucțiunilor privind modul de returnare a unui produs. Cu toate acestea, ai dreptul de a te retrage din contractul de achiziție prin trimiterea unei declarații clare, care să îți prezinte decizia de retragere din contractul de vânzare. Pentru mai multe detalii, citește clauza 2.13 și alte clauze din Termenii și condițiile noastre.
. Politica de retragere privind serviciile digitale și conținutul digital, cum ar fi contul tău
Cea mai simplă modalitate (și cea pe care o preferăm noi) de a te retrage din contractul de achiziție a unui serviciu sau conținut digital este de a-ți șterge contul accesând „Setări date” în subsolul site-ului nostru și de a selecta opțiunea „Șterge datele și contul”. Cu toate acestea, ai dreptul de a te retrage din contractul de achiziție prin trimiterea unei declarații clare, care să îți prezinte decizia de retragere din contractul de vânzare. Pentru mai multe detalii, citește clauza 9 și alte clauze din Termenii și condițiile clubului.
Cea mai simplă modalitate (și cea pe care o preferăm noi) de a te retrage din contractul de achiziție și de a returna gratuit produsele în același timp implică respectarea instrucțiunilor privind modul de returnare a unui produs. Cu toate acestea, ai dreptul de a te retrage din contractul de achiziție prin trimiterea unei declarații clare, care să îți prezinte decizia de retragere din contractul de vânzare. Pentru mai multe detalii, citește clauza 2.13 și alte clauze din Termenii și condițiile noastre.
. Politica de retragere privind serviciile digitale și conținutul digital, cum ar fi contul tău
Cea mai simplă modalitate (și cea pe care o preferăm noi) de a te retrage din contractul de achiziție a unui serviciu sau conținut digital este de a-ți șterge contul accesând „Setări date” în subsolul site-ului nostru și de a selecta opțiunea „Șterge datele și contul”. Cu toate acestea, ai dreptul de a te retrage din contractul de achiziție prin trimiterea unei declarații clare, care să îți prezinte decizia de retragere din contractul de vânzare. Pentru mai multe detalii, citește clauza 9 și alte clauze din Termenii și condițiile clubului.
Domeniul de aplicare și obiectivul de Calcul al Amprentei de Carbon a Produsului (CACP)
Metodologia utilizată pentru CACP de la adidas urmează o abordare de la „A la Z”, ceea ce înseamnă că au fost incluse toate etapele ciclului de viață: de la extracția și prelucrarea materiilor prime, producția de materiale și componente, asamblarea, ambalarea, transportul, utilizarea și sfârșitul duratei de viață.
Metodologia CACP este aliniată la standardul ISO 14067:2018 și urmează, atunci când este relevant, recomandările din Normele de Categorie pentru Amprenta de Mediu a Produselor (NCAM) pentru îmbrăcăminte și încălțăminte, aflate în prezent în curs de elaborare¹. Abordarea metodologică a fost revizuită de grupul de consultanță în domeniul sustenabilității Quantis (a se vedea Declarația de analiză).
Unitate funcțională
Unitatea funcțională descrie serviciul care trebuie furnizat de produsul vizat. CACP-ul adidas folosește „un produs” ca unitate funcțională.
Fluxul de referință este cantitatea de produs necesară (greutatea produsului în grame) pentru a îndeplini funcția definită și este măsurată pe parcursul întregului ciclu de viață al produsului de îmbrăcăminte sau încălțăminte studiat. Toate datele cantitative de intrare și ieșire colectate în studiu sunt calculate în raport cu acest flux de referință.
Amprenta de carbon a produsului este calculată pe baza dimensiunii prototipului adidas și după cum urmează:
În cazul în care se face precizarea „Creat cu o amprentă redusă” în legătură cu produsul, asta înseamnă că produsul îndeplinește următoarele criterii:
• Aceasta are o amprentă de carbon mai mică în raport cu produsul de referință. Produsul de referință este fie o versiune mai veche a aceluiași produs, fie un produs care deservește aceeași funcție.
• Reducerea amprentei de carbon trebuie să fie de cel puțin 10% în întregul ciclu de viață al produsului („de la A la Z”) pentru a se califica drept „Creat cu o amprentă redusă”.
• Conform ISO 14067: 2018, compensarea emisiilor de carbon nu este permisă în cuantificarea unei AC (amprentă de carbon) sau a unei AC parțiale, motiv pentru care compensarea nu intră în domeniul de aplicare.
Limite sistem
Limita sistemului pentru fiecare produs evaluat cu ajutorul CACP este definită de lista etapelor ciclului de viață din tabelul de mai jos.
Surse de date
În măsura în care este posibil, se colectează date primare și specifice locației pentru procesele individuale în care există control financiar sau operațional, inclusiv Evaluări ale ciclului de viață² (ECV) de la furnizorii de materiale și date privind consumul de energie de la partenerii de producție.
Datele primare sunt colectate direct de la furnizorii noștri. Prin intermediul Listei de Materiale, furnizorii noștri oferă toate informațiile relevante despre produs, cum ar fi consumul de materiale. Informațiile suplimentare precum procesele și pierderile sunt colectate separat. Aceleași informații sunt colectate pentru toate materialele de ambalare.
Datele secundare sunt utilizate pentru procesele de fundal, acolo unde nu sunt disponibile date primare. Bazele de date GaBi disponibile pe piață servesc drept primă sursă de date secundare pentru completarea datelor primare ale adidas. În cazul în care nu sunt disponibile nici în sursele de date primare, nici în sursele de date secundare, informațiile și datele adecvate conform Inventarul Ciclului de Viață³ (ICV), se investighează și se evaluează rapoartele și studiile disponibile public pe baza criteriilor noastre de selecție, pentru a asigura alinierea și comparabilitatea în cadrul industriei.
¹ Versiunea 1.2, 7 iulie 2021
² Evaluarea Ciclului de Viață: compilarea și evaluarea intrărilor, ieșirilor și a impacturilor potențiale asupra mediului ale unui sistem de produs pe parcursul ciclului său de viață (ISO 14040:2006)
³ Analiza Inventarului Ciclului de Viață: faza de evaluare a ciclului de viață care implică compilarea și cuantificarea intrărilor și ieșirilor pentru un produs pe parcursul ciclului său de viață (ISO 14040:2006)
Declarație de Evaluare - Quantis
adidas a dezvoltat un Calculator al Amprentei de Carbon a Produsului (CACP), conform standardului ISO 14067:20 18, pentru cuantificarea amprentei de carbon a produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte în analizele sistemului de la A la Z.
În cadrul acestei analize critice, s-a constatat că documentul metodologiei adidas CACP care susține instrumentul este conform cu standardul ISO 14067 în ceea ce privește selectarea datelor, procedurile de calcul și coerența metodologică.
Metodologia CACP permite consecvența și reproductibilitatea calculelor. Baza de date personalizată a fost selectată din baza de date a software-ului de evaluare a ciclului de viață GaBi ts de la Sphera, o soluție de vârf pentru sustenabilitatea produselor, având în vedere calitatea și reprezentativitatea datelor. Instrumentul CACP este o implementare adecvată a metodologiei, așa cum este exemplificat de analizele produselor de probă.
Rezultatele concise ale amprentei de carbon disponibile pentru consumator, inclusiv o defalcare a rezultatelor în etape ale ciclului de viață și un rezumat al metodologiei, oferă un nivel adecvat de transparență.
În urma revizuirii metodologiei și a auditului analizei produsului, nu avem cunoștință de modificări semnificative necesare pentru instrumentul CACP și confirmăm că metoda, datele și calculele respectă cerințele ISO 14067.
Metodologia utilizată pentru CACP de la adidas urmează o abordare de la „A la Z”, ceea ce înseamnă că au fost incluse toate etapele ciclului de viață: de la extracția și prelucrarea materiilor prime, producția de materiale și componente, asamblarea, ambalarea, transportul, utilizarea și sfârșitul duratei de viață.
Metodologia CACP este aliniată la standardul ISO 14067:2018 și urmează, atunci când este relevant, recomandările din Normele de Categorie pentru Amprenta de Mediu a Produselor (NCAM) pentru îmbrăcăminte și încălțăminte, aflate în prezent în curs de elaborare¹. Abordarea metodologică a fost revizuită de grupul de consultanță în domeniul sustenabilității Quantis (a se vedea Declarația de analiză).
Unitate funcțională
Unitatea funcțională descrie serviciul care trebuie furnizat de produsul vizat. CACP-ul adidas folosește „un produs” ca unitate funcțională.
Categorie | Detaliile aspectului | Descriere |
---|---|---|
Ce | Funcționalitate | De a furniza un articol de îmbrăcăminte sau încălțăminte pentru a satisface nevoile specifice ale consumatorului (specifice subcategoriilor). |
Cât de mult | Magnitudine (o pereche) | Un produs de îmbrăcăminte, o pereche de șosete sau o pereche de încălțăminte, astfel cum sunt definite de o listă de materiale (LDM). |
Cât de bine | Performanță | A se folosi în condiții bune, conform utilizării adecvate pentru produsul dat, așa cum este definit în fiecare subcategorie. |
Cât timp | Durata de viață | Durata de viață a produsului, definită în NCAM prin numărul de cicluri de îngrijire pe durata de viață, diferențiată în funcție de subcategorie. |
Fluxul de referință este cantitatea de produs necesară (greutatea produsului în grame) pentru a îndeplini funcția definită și este măsurată pe parcursul întregului ciclu de viață al produsului de îmbrăcăminte sau încălțăminte studiat. Toate datele cantitative de intrare și ieșire colectate în studiu sunt calculate în raport cu acest flux de referință.
Amprenta de carbon a produsului este calculată pe baza dimensiunii prototipului adidas și după cum urmează:
Îmbrăcăminte | Încălțăminte | |
---|---|---|
Femei | Mărime S | Mărime EU 38 2/3 |
Bărbați | Mărime M | Mărimea EU 42 2/3 |
Unisex | Mărime M | N/A |
În cazul în care se face precizarea „Creat cu o amprentă redusă” în legătură cu produsul, asta înseamnă că produsul îndeplinește următoarele criterii:
• Aceasta are o amprentă de carbon mai mică în raport cu produsul de referință. Produsul de referință este fie o versiune mai veche a aceluiași produs, fie un produs care deservește aceeași funcție.
• Reducerea amprentei de carbon trebuie să fie de cel puțin 10% în întregul ciclu de viață al produsului („de la A la Z”) pentru a se califica drept „Creat cu o amprentă redusă”.
• Conform ISO 14067: 2018, compensarea emisiilor de carbon nu este permisă în cuantificarea unei AC (amprentă de carbon) sau a unei AC parțiale, motiv pentru care compensarea nu intră în domeniul de aplicare.
Limite sistem
Limita sistemului pentru fiecare produs evaluat cu ajutorul CACP este definită de lista etapelor ciclului de viață din tabelul de mai jos.
Stadiu ciclu de viață | Descriere |
---|---|
Materii prime | Extracția resurselor neregenerabile și regenerabile, reciclarea materialelor (deșeurilor). |
Fabricarea materialelor | Producția de fire, construcția materialelor, colorarea, fabricarea unităților pentru talpa încălțămintei. |
Asamblare | Tăiere, cusut, lipit. Datele primare de la furnizor sunt utilizate pentru a ține seama de impacturile legate de asamblarea produsului. |
Ambalaj | Materii prime și prelucrare. Include cutia pentru încălțăminte, pungile din poliuretan pentru îmbrăcăminte și toate ambalajele secundare. |
Transport | Transport de la fabrici la centre de distribuție și la consumatorul final, inclusiv retururi (15% rată de returnare presupusă). |
Utilizare | Îngrijirea produselor de către consumatori, inclusiv spălarea, uscarea și călcarea articolelor de îmbrăcăminte. În ceea ce privește încălțămintea, conform NCAM, nu se iau în considerare spălarea sau uscarea la mașină. |
Sfârșitul vieții | Debarasarea produselor noastre la sfârșitul duratei de viață de către consumatori, defalcată pe fluxurile medii de eliminare a deșeurilor în principalele noastre piețe naționale. |
Surse de date
În măsura în care este posibil, se colectează date primare și specifice locației pentru procesele individuale în care există control financiar sau operațional, inclusiv Evaluări ale ciclului de viață² (ECV) de la furnizorii de materiale și date privind consumul de energie de la partenerii de producție.
Datele primare sunt colectate direct de la furnizorii noștri. Prin intermediul Listei de Materiale, furnizorii noștri oferă toate informațiile relevante despre produs, cum ar fi consumul de materiale. Informațiile suplimentare precum procesele și pierderile sunt colectate separat. Aceleași informații sunt colectate pentru toate materialele de ambalare.
Datele secundare sunt utilizate pentru procesele de fundal, acolo unde nu sunt disponibile date primare. Bazele de date GaBi disponibile pe piață servesc drept primă sursă de date secundare pentru completarea datelor primare ale adidas. În cazul în care nu sunt disponibile nici în sursele de date primare, nici în sursele de date secundare, informațiile și datele adecvate conform Inventarul Ciclului de Viață³ (ICV), se investighează și se evaluează rapoartele și studiile disponibile public pe baza criteriilor noastre de selecție, pentru a asigura alinierea și comparabilitatea în cadrul industriei.
¹ Versiunea 1.2, 7 iulie 2021
² Evaluarea Ciclului de Viață: compilarea și evaluarea intrărilor, ieșirilor și a impacturilor potențiale asupra mediului ale unui sistem de produs pe parcursul ciclului său de viață (ISO 14040:2006)
³ Analiza Inventarului Ciclului de Viață: faza de evaluare a ciclului de viață care implică compilarea și cuantificarea intrărilor și ieșirilor pentru un produs pe parcursul ciclului său de viață (ISO 14040:2006)
Declarație de Evaluare - Quantis
adidas a dezvoltat un Calculator al Amprentei de Carbon a Produsului (CACP), conform standardului ISO 14067:20 18, pentru cuantificarea amprentei de carbon a produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte în analizele sistemului de la A la Z.
În cadrul acestei analize critice, s-a constatat că documentul metodologiei adidas CACP care susține instrumentul este conform cu standardul ISO 14067 în ceea ce privește selectarea datelor, procedurile de calcul și coerența metodologică.
Metodologia CACP permite consecvența și reproductibilitatea calculelor. Baza de date personalizată a fost selectată din baza de date a software-ului de evaluare a ciclului de viață GaBi ts de la Sphera, o soluție de vârf pentru sustenabilitatea produselor, având în vedere calitatea și reprezentativitatea datelor. Instrumentul CACP este o implementare adecvată a metodologiei, așa cum este exemplificat de analizele produselor de probă.
Rezultatele concise ale amprentei de carbon disponibile pentru consumator, inclusiv o defalcare a rezultatelor în etape ale ciclului de viață și un rezumat al metodologiei, oferă un nivel adecvat de transparență.
În urma revizuirii metodologiei și a auditului analizei produsului, nu avem cunoștință de modificări semnificative necesare pentru instrumentul CACP și confirmăm că metoda, datele și calculele respectă cerințele ISO 14067.
DOMENIUL DE APLICARE ȘI OBIECTIVUL CALCULATORULUI IMPACTULUI PRODUSELOR ASUPRA MEDIULUI (CIPAM)
Metodologia utilizată pentru CIPAM de la adidas urmează o abordare de tip „de la A la Z”, ceea ce înseamnă că au fost luate în considerare toate etapele ciclului de viață: extracția și prelucrarea materiilor prime, producția materialelor și a componentelor, asamblarea, ambalarea, transportul, utilizarea și sfârșitul ciclului de viață.
Metodologia CIPAM este aliniată la standardul ISO 14067:2018 și urmează, atunci când este relevant, recomandările din Normele de Categorie pentru Amprenta de Mediu a Produselor (NCAM) pentru îmbrăcăminte și încălțăminte, aflate în prezent în curs de elaborare¹. Abordarea metodologică a fost revizuită de grupul de consultanță în domeniul sustenabilității Quantis (a se vedea Declarația de analiză critică).
Conform ISO 14067: 2018, compensarea emisiilor de carbon nu este permisă în cuantificarea unei AC (amprentă de carbon) sau a unei AC parțiale, motiv pentru care compensarea nu intră în domeniul de aplicare.
UNITATE FUNCȚIONALĂ:
Unitatea funcțională descrie serviciul care trebuie furnizat de produsul vizat. adidas CIPAM folosește „un produs” ca unitate funcțională.
FLUX DE REFERINȚĂ
Fluxul de referință este cantitatea de produs necesară (greutatea produsului în grame) pentru a îndeplini funcția definită și este măsurată pe parcursul întregului ciclu de viață al produsului de îmbrăcăminte sau încălțăminte studiat. Toate datele cantitative de intrare și ieșire colectate în studiu sunt calculate în raport cu acest flux de referință.
Amprenta de carbon a produsului este calculată pe baza dimensiunii prototipului adidas și după cum urmează:
LIMITE SISTEM:
Limita sistemului pentru fiecare produs evaluat cu ajutorul CIPAM este definită de lista etapelor ciclului de viață din tabelul de mai jos.
SURSE DE DATE:
În măsura în care este posibil, se colectează date primare și specifice locației pentru procesele individuale în care există control financiar sau operațional, inclusiv Evaluări ale ciclului de viață² (ECV) de la furnizorii de materiale și date privind consumul de energie de la partenerii de producție.
Datele primare sunt colectate direct de la furnizorii noștri. Acestea includ informații privind o serie de factori, cum ar fi greutatea materialelor, procesele și consumul de energie implicate în producție. Informații suplimentare, cum ar fi consumul de materiale în produse sau pierderile sunt colectate prin intermediul Listei de materiale.
Datele secundare sunt utilizate pentru procesele de fundal, acolo unde nu sunt disponibile date primare. Aceste date sunt furnizate de baze de date comerciale, cum ar fi GaBi, în absența cărora rapoartele și studiile disponibile public sunt investigate și evaluate pe baza criteriilor noastre de selecție pentru a asigura alinierea și comparabilitatea în cadrul industriei.
Informațiile suplimentare privind ciclul de viață al produsului, cum ar fi ambalarea, transportul, utilizarea și sfârșitul duratei de viață sunt luate în considerare în conformitate cu abordarea NCAM.
Raport de evaluare Quantis
ADIDAS a dezvoltat un Calculator al impactului produselor asupra mediului (CIPAM), aliniat la standardul ISO 14067:2018, pentru a cuantifica amprenta de carbon a produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte în analizele sistemului de la A la Z.
În cadrul acestei analize critice, s-a constatat că documentul metodologic ADIDAS care sprijină CIPAM este conform cu standardele ISO 14040/44 și ISO 14067 în ceea ce privește procedurile și aspectele metodologice. Descrierea metodologiei este clară și concisă, permițând obținerea unor rezultate consecvente și reproductibile.
Instrumentul CIPAM este o punere în aplicare adecvată a acestei metodologii și furnizează rezultate precise, așa cum este exemplificat de analizele eșantionului de produse ca parte a acestei analize.
Pe baza revizuirii metodologiei și a auditului analizei produsului, nu cunoaștem nicio modificare substanțială care ar trebui adusă instrumentului CIPAM și confirmăm faptul că rezultatele sunt conforme cu cerințele ISO 14067.
Metodologia utilizată pentru CIPAM de la adidas urmează o abordare de tip „de la A la Z”, ceea ce înseamnă că au fost luate în considerare toate etapele ciclului de viață: extracția și prelucrarea materiilor prime, producția materialelor și a componentelor, asamblarea, ambalarea, transportul, utilizarea și sfârșitul ciclului de viață.
Metodologia CIPAM este aliniată la standardul ISO 14067:2018 și urmează, atunci când este relevant, recomandările din Normele de Categorie pentru Amprenta de Mediu a Produselor (NCAM) pentru îmbrăcăminte și încălțăminte, aflate în prezent în curs de elaborare¹. Abordarea metodologică a fost revizuită de grupul de consultanță în domeniul sustenabilității Quantis (a se vedea Declarația de analiză critică).
Conform ISO 14067: 2018, compensarea emisiilor de carbon nu este permisă în cuantificarea unei AC (amprentă de carbon) sau a unei AC parțiale, motiv pentru care compensarea nu intră în domeniul de aplicare.
UNITATE FUNCȚIONALĂ:
Unitatea funcțională descrie serviciul care trebuie furnizat de produsul vizat. adidas CIPAM folosește „un produs” ca unitate funcțională.
Categorie | Detaliile aspectului | Descriere |
---|---|---|
Ce | Funcționalitate | De a furniza un articol de îmbrăcăminte sau încălțăminte pentru a satisface nevoile specifice ale consumatorului (specifice subcategoriilor). |
Cât de mult | Magnitudine (o pereche) | Un produs de îmbrăcăminte, o pereche de șosete sau o pereche de încălțăminte, astfel cum sunt definite de o listă de materiale (LDM). |
Cât de bine | Performanță | A se folosi în condiții bune, conform utilizării adecvate pentru produsul dat, așa cum este definit în fiecare subcategorie. |
Cât timp | Durata de viață | Durata de viață a produsului, definită în NCAM prin numărul de cicluri de îngrijire pe durata de viață, diferențiată în funcție de subcategorie. |
FLUX DE REFERINȚĂ
Fluxul de referință este cantitatea de produs necesară (greutatea produsului în grame) pentru a îndeplini funcția definită și este măsurată pe parcursul întregului ciclu de viață al produsului de îmbrăcăminte sau încălțăminte studiat. Toate datele cantitative de intrare și ieșire colectate în studiu sunt calculate în raport cu acest flux de referință.
Amprenta de carbon a produsului este calculată pe baza dimensiunii prototipului adidas și după cum urmează:
Îmbrăcăminte | Încălțăminte | |
---|---|---|
Femei | Mărime S | Mărime EU 38 2/3 |
Bărbați | Mărime M | Mărimea EU 42 2/3 |
Unisex | Mărime M | N/A |
LIMITE SISTEM:
Limita sistemului pentru fiecare produs evaluat cu ajutorul CIPAM este definită de lista etapelor ciclului de viață din tabelul de mai jos.
Stadiu ciclu de viață | Descriere |
---|---|
Materii prime | Extracția resurselor neregenerabile și regenerabile, reciclarea materialelor (deșeurilor). |
Fabricarea materialelor | Producția de fire, construcția materialelor, colorarea, fabricarea unităților pentru talpa încălțămintei. |
Asamblare | Tăiere, cusut, lipit. Datele primare de la furnizor sunt utilizate pentru a ține seama de impacturile legate de asamblarea produsului. |
Ambalaj | Materii prime și prelucrare. Include cutia pentru încălțăminte, pungile din poliuretan pentru îmbrăcăminte și toate ambalajele secundare. |
Transport | Transport de la fabrici la centre de distribuție și la consumatorul final, inclusiv retururi (15% rată de returnare presupusă). |
Utilizare | Îngrijirea produselor de către consumatori, inclusiv spălarea, uscarea și călcarea articolelor de îmbrăcăminte. În ceea ce privește încălțămintea, conform NCAM, nu se iau în considerare spălarea sau uscarea la mașină. |
Sfârșitul vieții | Debarasarea produselor noastre la sfârșitul duratei de viață de către consumatori, defalcată pe fluxurile medii de eliminare a deșeurilor în principalele noastre piețe naționale. |
SURSE DE DATE:
În măsura în care este posibil, se colectează date primare și specifice locației pentru procesele individuale în care există control financiar sau operațional, inclusiv Evaluări ale ciclului de viață² (ECV) de la furnizorii de materiale și date privind consumul de energie de la partenerii de producție.
Datele primare sunt colectate direct de la furnizorii noștri. Acestea includ informații privind o serie de factori, cum ar fi greutatea materialelor, procesele și consumul de energie implicate în producție. Informații suplimentare, cum ar fi consumul de materiale în produse sau pierderile sunt colectate prin intermediul Listei de materiale.
Datele secundare sunt utilizate pentru procesele de fundal, acolo unde nu sunt disponibile date primare. Aceste date sunt furnizate de baze de date comerciale, cum ar fi GaBi, în absența cărora rapoartele și studiile disponibile public sunt investigate și evaluate pe baza criteriilor noastre de selecție pentru a asigura alinierea și comparabilitatea în cadrul industriei.
Informațiile suplimentare privind ciclul de viață al produsului, cum ar fi ambalarea, transportul, utilizarea și sfârșitul duratei de viață sunt luate în considerare în conformitate cu abordarea NCAM.
Raport de evaluare Quantis
ADIDAS a dezvoltat un Calculator al impactului produselor asupra mediului (CIPAM), aliniat la standardul ISO 14067:2018, pentru a cuantifica amprenta de carbon a produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte în analizele sistemului de la A la Z.
În cadrul acestei analize critice, s-a constatat că documentul metodologic ADIDAS care sprijină CIPAM este conform cu standardele ISO 14040/44 și ISO 14067 în ceea ce privește procedurile și aspectele metodologice. Descrierea metodologiei este clară și concisă, permițând obținerea unor rezultate consecvente și reproductibile.
Instrumentul CIPAM este o punere în aplicare adecvată a acestei metodologii și furnizează rezultate precise, așa cum este exemplificat de analizele eșantionului de produse ca parte a acestei analize.
Pe baza revizuirii metodologiei și a auditului analizei produsului, nu cunoaștem nicio modificare substanțială care ar trebui adusă instrumentului CIPAM și confirmăm faptul că rezultatele sunt conforme cu cerințele ISO 14067.