Există 3 modalități prin care te poți abona la newsletterul adidas:

  • Fă clic aici pentru a te abona pe pagina noastră de abonare.
  • Mergi în partea de jos a oricărei pagini din magazinul online.
  • Fă clic pe butonul „Abonare la newsletter” din bara de navigare.

Dacă te abonezi la newsletterul adidas, vei primi știri personalizate despre adidas, vei fi la curent cu evenimentele, promoțiile și lansările viitoare de produse și vei primi un cadou de bun-venit.

Condiții aplicabile cadoului de bun-venit

După abonarea la newsletterul adidas, vei primi prin e-mail un cadou de bun-venit din partea noastră.

Cadoul de bun-venit:

  • nu poate fi schimbat sau returnat.
  • nu poate fi schimbat în numerar.
  • nu poate fi utilizat în combinație cu alte promoții, reduceri sau cupoane.
  • poate fi folosit o singură dată.
  • este valabil timp de 4 săptămâni de la primirea e-mailului de bun-venit.

Oferta:

  • exclude costurile de livrare.
  • nu este valabilă pentru achizițiile anterioare.
  • poate fi supusă unor modificări și depinde de mărimile din stoc și de disponibilitatea acestora.
  • necesită efectuarea unei achiziții pentru a putea primi cadoul de bun-venit.

Este șansa ta de a deveni membru și de a avea acces la cele mai tari experiențe adidas. Obține acces la recompense incredibile, inclusiv acces cu prioritate la produse, la oferte exclusive adiClub, la evenimente speciale, la abonamentul Runtastic Premium și multe altele. Și cel mai important, înscrierea este simplă și gratuită.

Poți găsi aici detalii complete despre adiClub..

Pentru Termenii și condițiile adiClub, fă clic aici.

Crearea unui cont este simplă.

Primul pas este să dai clic pe butonul „Conectează-te” aflat în colțul din dreapta sus al site-ului, apoi să alegi „Înregistrează-te” pentru a începe procesul.

Apoi va trebui să îți introduci informațiile personale. Adică numele, prenumele și data nașterii în formatul ZZ-LL-AAAA.

După aceea, introdu informațiile de conectare. Adică e-mailul tău și o parolă pe care va trebui să o alegi și să confirmi. Apoi alege preferințele de comunicare și acceptă Termenii și condițiile.

Finalizezi procesul făcând clic pe „Trimite”.

Felicitări, ți-ai creat contul! Îți vom trimite un e-mail de confirmare.

Pentru a-ți modifica setările contului,  intră în cont.

Îți poți schimba parola sau adresa de e-mail accesând „Detalii de conectare” din secțiunea „Informații personale”.

Poți modifica detaliile adresei sau numărul de telefon accesând „Adrese” din secțiunea „Informații cont”.

După ce îți schimbi parola, vei primi un e-mail prin care se confirmă că ai creat o nouă parolă pentru contul tău.

  1. Accesează subsolul acestei pagini și fă clic pe „Setări date” (dacă nu vezi această opțiune, navighează iar până la pagina principală și caută acolo subsolul).
  2. Fă clic pe opțiunea „Șterge datele și contul”.
  3. Urmează pașii de acolo.

După trimiterea solicitării, ștergerea contului va fi procesată.

Resetarea parolei este simplă. Pentru început, accesează pagina de conectare la cont. Fă clic pe „Ai uitat parola?”, apoi introdu adresa de e-mail pe care o folosești pentru a-ți accesa contul. Fă clic pe „Trimitere” și îți vom trimite imediat o confirmare de resetare a parolei.

După ce primești e-mailul, deschide-l și fă clic pe „Confirmă”. Introdu o parolă nouă și finalizează procesul făcând clic pe „Aplică”.

Felicitări! Ai o parolă nouă. Îți vom trimite un e-mail pentru a confirma că tu ai efectuat modificarea.

Te poți dezabona de la newslettere prin modificarea preferințelor din contul de utilizator. Sau te poți dezabona direct din e-mailurile de marketing.

Cont:

  1. Intră în cont.
  2. Accesează opțiunea „Preferințele tale”.
  3. Actualizează-ți preferințele și fă clic pe „Salvează”.

Email:

  1. Fă clic pe „Dezabonează-te” în partea de jos a newsletterului sau a e-mailului de marketing de la care vrei să te dezabonezi.
  2. Bifează caseta de confirmare pentru a te dezabona.
  3. Fă clic pe „Actualizează preferințele”.

Apoi vei fi dezabonat de la newsletter sau de la e-mailul de marketing. Procesarea solicitării tale poate dura până la o săptămână, așadar, s-ar putea să mai primești newslettere sau e-mailuri de marketing în timpul săptămânii ulterioare trimiterii solicitării.