1. INIȚIAZĂ RETURUL.

Intră în cont și accesează secțiunea Comenzile mele. Selectează comanda pe care vrei să o returnezi. Spune-ne ce articol(e) vrei să returnezi și de ce. Confirmă returul.

2. ATAȘEAZĂ ETICHETA DE RETUR.

Împachetează articolele pe care le returnezi în ambalajul original, închide bine cutia și nu uita să dezlipești orice alte etichete de urmărire sau expediere. Imprimă eticheta de retur și lipeșteo bine pe exteriorul coletului.

3. CURIERUL TE VA CONTACTA PENTRU A RIDICA RETURUL.

Accesează UPS Programare preluare și programează online o preluare. De asemenea, poți apela UPS prin telefon pentru a programa preluarea, accesează UPS pentru a găsi numerele de telefon. Te rugăm să fii prezent la adresă la data și ora specificate în timpul programării și să predai coletul persoanei care se prezintă pentru ridicarea returului.

Politica adidas de returnare a produselor în termen de 30 de zile este 100% transparentă. Tot ce îți cerem este să ne returnezi articolele în ambalajul original și să te asiguri că marfa este în starea inițială. Pentru un proces de returnare fără probleme, asigură-te că următoarele condiții sunt îndeplinite: Poți returna achiziția în termen de maximum 30 de zile din ziua în care ajunge la ușa ta. Se va accepta o singură autorizație de returnare pentru o comandă. Nu se vor autoriza mai multe retururi pentru aceeași comandă. După inițierea solicitării de preluare, clienții vor avea la dispoziție o perioadă de 3 zile lucrătoare pentru predarea articolului/comenzii. Produsele trebuie să fie în starea în care le-ai primit și în cutia și/sau ambalajul original. Având în vedere limitările produselor și considerente de igienă, articolele de mai jos nu pot fi returnate: Produsele electronice, Costumele de baie, lenjeria intimă, măștile de protecție, produsele cosmetice, sutienele și lenjeria sport.

Returnarea produselor este gratuită atât timp cât produsul se află în starea inițială și în ambalajul original. Îmbrăcămintea are atașate etichetele originale. Accesoriile au toate elementele ambalajului original. Încălțămintea se află în cutia originală și respecți instrucțiunile privind returnarea produselor. Poți returna comanda online în termen de 30 de zile de la data livrării.

Procesul de rambursare:

Când returul ajunge în depozit, va trebui să facem o verificare a calității. Din această cauză, procesarea returului durează până la 4 zile lucrătoare. Vei primi un e-mail după ce inițiem rambursarea. Poate dura până la 14 zile lucrătoare până când vezi suma în cont, în funcție de bancă.

Nu îți vom rambursa costurile de expediere, cu excepția cazului în care returnezi un produs defect. Acesta va fi examinat după ce ajunge în depozitul nostru, iar dacă se aprobă un defect, rambursul va include costurile de expediere.

Achizițiile din magazinul online adidas pot fi returnate în termen de 30 de zile de la data livrării comenzii, dacă se califică conform politicii noastre de retur.

Ai comandat mărimea sau culoarea greșită? Returnează produsul și plasează o comandă nouă cu mărimea sau culoarea corectă. Din păcate, opțiunea de schimb nu este posibilă.

ACHIZIȚIILE ONLINE

Cea mai simplă modalitate (și cea pe care o preferăm noi) de a te retrage din contractul de achiziție și de a returna gratuit produsele, implică respectarea instrucțiunilor privind modul de returnare a unui produs. Cu toate acestea, ai dreptul de a te retrage din contractul de achiziție prin trimiterea unei declarații clare, care să îți prezinte decizia de retragere din contractul de vânzare. Pentru mai multe detalii, citește clauza 2.13 și alte clauze din Termenii și condițiile noastre.

Poți returna comanda online în termen de 30 de zile (sau 14 zile*) de la primirea comenzii, fără a fi nevoie să oferi vreun motiv. Dacă ai primit articole dintr-o singură comandă în mai multe colete, perioada de returnare de 30 de zile începe din ziua în care ai primit ultimul colet. Pentru a-ți putea rambursa valoarea integrală a produselor returnate, acestea trebuie să fie returnate în ambalaje corespunzătoare. Articolele nu pot fi utilizate, purtate sau deteriorate decât în scopul unei manipulări necesare pentru stabilirea naturii, a caracteristicilor și a funcționalității lor.

*Unele articole exclusive au o perioadă limitată de retur și pot fi returnate doar în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Vei afla la plasarea comenzii dacă perioada de retur este mai scurtă.

Te rugăm să te asiguri că sunt îndeplinite și următoarele condiții:

  • Produsul se află în starea și în ambalajul original.

  • Îmbrăcămintea are atașate etichetele originale.

  • Accesoriile au toate elementele ambalajului original.

  • Încălțămintea se află în cutia originală.

  • Pentru produsele cu strat protector din polietilenă: dacă stratul de protecție a fost îndepărtat, produsul nu poate fi returnat sau schimbat din motive de protecție a sănătății.