Cât timp durează livrarea?
Livrare standard: 7 zile lucrătoare
Care sunt costurile de livrare?
Cost de livrare standard: RON 25
Livrare gratuită la comenzi de peste RON 250.
Membrii ADICLUB beneficiază de livrare gratuită.
Verifică stadiul comenzii consultând pagina Monitorizare comenzi. Ai nevoie doar de numărul comenzii și de adresa de e-mail. Urmărește coletul accesând linkul din e-mailul de confirmare a expedierii. Acesta va fi trimis imediat după expedierea coletului. Poți găsi numărul comenzii în istoricul comenzilor sau în e-mailul pe care ți l-am trimis pentru a confirma comanda.
Există câteva motive care ne pot împiedica să îți expediem comanda. Iată câteva cauze posibile:
Produsele comandate nu se află în stoc.
- Locuiești într-o zonă izolată, în care nu putem livra.
- Ai indicat o căsuță poștală ca adresă de livrare.
- Din păcate, nu putem expedia la căsuțe poștale.
- Este posibil să fi apărut o problemă legată de plată la plasarea comenzii.
Dacă ai plasat comanda din magazinul nostru online și ai primit un produs diferit de cel comandat, contactează-ne și te vom ajuta cu procesul de returnare și rambursare. Dacă ai primit o mărime greșită, ne poți returna articolul și poți plasa o nouă comandă în magazinul nostru online.
În primul rând, verifică intervalul de livrare pentru tipul de produse din comanda ta, apoi verifică stadiul comenzii din secțiunea Monitorizare comenzi. Ca alternativă, contactează biroul nostru de asistență: service@ro.onlineshop.adidas.ro
Poți deține controlul asupra livrării accesând linkul de urmărire din e-mailul de expediere de la UPS. Poți încerca să redirecționezi pachetul către un vecin, un punct de colectare din apropiere sau să reprogramezi data livrării.
- Transportatorul nostru livrează de luni până vineri. - Nu putem livra la căsuțe poștale. - Comenzile sunt expediate numai în zilele lucrătoare. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor naționale din Germania. - Timpul de livrare variază în funcție de tipul produselor achiziționate, de adresa ta și de metoda de livrare pe care o alegi. În perioadele cu promoții și reduceri, livrarea poate dura puțin mai mult decât în mod obișnuit. - Vei primi notificări cu privire la orice dificultăți întâmpinate la procesarea comenzii tale sau orice anulări din cadrul acesteia cât mai repede cu putință, după identificarea oricăror probleme. - Ca urmare a dificultăților logistice întâmpinate la efectuarea livrărilor în anumite zone izolate, ne rezervăm dreptul de a-ți anula comanda și de a aplica termeni și condiții suplimentare unor astfel de comenzi (de exemplu, solicitarea unei valori minime a comenzii). - Sărbătorile legale și nefuncționarea depozitului - Livrarea comenzilor plasate într-o zi de sărbătoare legală sau cu o zi înainte poate dura mai mult decât în mod obișnuit.